Sarimas
Słaby Player
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:42, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Chcesz z modelem to ? Rozumiem.
Łap komendy :
/place trigger_multiple 0 maxs,20 20 20,mins,-20 -20 -2-,target,p_1,targetname,s_work1
/place lmd_door 0 model,weapons2/laser_trap/laser_trap_pu,spawnflags,8,targetname,p_1,speed,3000,movement,0 0 -250,target,present!
/place target_deactivate 0 targetname,present!,target,s_work1
/place target_activate 0 targetname,p_1,target,s_work1
/place target_delay 0 targetname,p_1,target,p_1,delay,<tu>,wait,<tu>
/place fx_runner 0 targetname,p_1,splashdamage,100,splashradius,50,spawnflags,2,fxfile,effects/tripmine/explosion, <--- polóż to na origin miny albo 2 jednostki wyżej.
Powinno działać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sarimas dnia Sob 16:29, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|