Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Saper Quest XD

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:18, 13 Mar 2009    Temat postu: Saper Quest XD

Takiego tematu chyba nie było jak cos to mówcie Wesoly Jak zrobić (jeśli sie da) zrobic miny,bomby(trip mines czy jak to sie nazywa:D) itp żeby jak wybuchną to się pojawiały spowrotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 22:11, 13 Mar 2009    Temat postu:

stawiasz model miny potem na niej multipla z targetem ktory odpali efekt ognia ktory z kolei cie uszkodzi. amen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 23:05, 13 Mar 2009    Temat postu:

nie ognia tylko wybuchy małego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:10, 14 Mar 2009    Temat postu:

dobra,a tak jakoś kąkretniej komedy jak by się dało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:42, 14 Mar 2009    Temat postu:

Chcesz z modelem to ? Rozumiem.
Łap komendy :

/place trigger_multiple 0 maxs,20 20 20,mins,-20 -20 -2-,target,p_1,targetname,s_work1

/place lmd_door 0 model,weapons2/laser_trap/laser_trap_pu,spawnflags,8,targetname,p_1,speed,3000,movement,0 0 -250,target,present!

/place target_deactivate 0 targetname,present!,target,s_work1
/place target_activate 0 targetname,p_1,target,s_work1

/place target_delay 0 targetname,p_1,target,p_1,delay,<tu>,wait,<tu>

/place fx_runner 0 targetname,p_1,splashdamage,100,splashradius,50,spawnflags,2,fxfile,effects/tripmine/explosion, <--- polóż to na origin miny albo 2 jednostki wyżej.

Powinno działać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sarimas dnia Sob 16:29, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:44, 14 Mar 2009    Temat postu:

E.... ja mysle ze fx runner powinien byc z spawnflags 6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 22:44, 14 Mar 2009    Temat postu:

Nie są potrzebne aktywatory delaye i dezaktywatory.
Wystarczy dać klucz wait Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin