 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 7:54, 04 Gru 2008 Temat postu: Spawn |
|
|
Mam taki proboblem nie wiem jak ustawic spawn rancora tak żeby pojawiał tam się za każdym razem kiedy tylko bedzie restart albo zginie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:52, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,rancorspawn, (ustaw to na spawnie)
/place NPC_spawner 20 NPC_type,rancor,targetname,rancorspawn,count,-1,showhealth,1,health,1000,NPC_target5,rancordead,
/place target_delay * targetname,rancordead,target,rancorspawn,wait,(czas do spawnu nastepnego w sekundach)
to jest na sam jego spawn kredyty lub keycardy sam sobie dolacz.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 14:46, 04 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dzieki ale to nie na questa tylko do Jaila ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:49, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Co dopisać żeby się kasę brało za tego npc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:19, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
/place targert_credits * targetname,rancordead,count,(ilosc),random,100
jak dasz w counts np 100 to ci będzie dawac za niego od 100 do 200 Cr jak dasz count 200 to od 200 od 300 itd..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:15, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jak sie te jaszczurki nazywają z pierwszej misji SP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 23:04, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
howler
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:18, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie zawsze mi wychodzi,chciałem sie upewnić.
/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,rancorspawn, (na spawnie)
/place NPC_spawner 20 NPC_type,rancor,targetname,rancorspawn,count,-1,showhealth,1,health,1000,NPC_target5,rancordead,
(tam gdzie ma byc npc)
/place target_delay * targetname,rancordead,target,rancorspawn,wait,(czas do spawnu nastepnego w sekundach) (na spawnie)
/place targert_credits * targetname,rancordead,count,(ilosc),random,100 (tez spawn)
Tak czy inaczej bo mi cos nie idzie to ostatnio:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 19:58, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje że jak dasz count,100,random,200
to będzie różnica 200 czyli od 100 do 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:00, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Co trzeba dopisać do spawna żeby:
-wiadomości były tak jaw w obiektach poprzez dotknięcie
-teleport za kase
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HrabiaDrako dnia Czw 13:11, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|