 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:45, 08 Maj 2009 Temat postu: Textury |
|
|
Nie dzialaja mi textury (remap) na siege desert. Po prostu remapuje i... sie czarna textura robi. Kazda oprucz takich nakladanych (swiatla i te odblaskowe). Co robic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:38, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zbyt malo informacji... podaj jaka cmd wpisujesz czy cos...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 20:25, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niektóre tekstury nie mają ligthmapu. Postaw lmd_light przy nich to będzie widać. Niektóre, np. imperial/shiny_floor będzie widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:05, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wiem ze NIEKTÓRE tak maja ale te nawet jak dam najjasnijsze swiatlo, sa czarne. U mnie po prostu jest tak: Wpisuje komende(na pewno dobra bo jak by nie bylo sie na tym troche znam a po 2 dziala tylko ze ze swiecacymi, I na modelcha dziala), zmienia sie texturka, tylko ze jest cala czarna i sie nie da zaradzic... a i jeszcze rychome niektore dizlaja jak field czy cos. Moze to wina wersji lugora? 2.0.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 22:00, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś z lmd_lightem albo chociaż mieczem poświecić? bo nie wierze żeby kompletnie nie działało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:21, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mowilem... podaj cmd textury jak wpisujesz moze cos zle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:49, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no mowie. KOMPLETNIE nie dzila... jak chcesz to wejdz do mnie i Ci pokaze.
/place lmd_remap * old,textures/siege/desert_grime_tb,new,textures/h_evil/evil_basicwall4
Ukosniki tez probowalem na rozne strony... Nieiwem co jest grane
np to dziala:
/place lmd_remap * old,textures/siege/desert_grime_tb,new,textures/vjun/vader_floor
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Sob 16:05, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 17:16, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
lmd.. i wszystko jasne ;*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:18, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niby co jasne... ? Gryzon, poprostu ta tekstura nie ma swiatla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:10, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale jak by nie miala swiatla to by bylo ja widac przy lmd_light lub przy mieczu a tu jest 0! Czerń. I na innych wersjach tez nie dizla. Wezme na nowo lugora calkiem wgram to zobaczy czy pojdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:14, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To nic nie da ... mowie: Nie Ma Swiatla! czyli efektow ktore odpowiadaja za podswietlenie textury i nie zobaczysz tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Psycho
Start
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:57, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Też mam ten problem. Tyle że ja widziałem to co chcę podmienić działające,
a u mnie czarno białe. Pytałem gościa dlaczego tak mam to mi powiedział że dlatego że nie usunąłem poprzednich tekstur. -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 21:48, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Po remapie poprostu lightmap jest resetowany dla tekstury. Funkcja remap nie miała pierwotnie służyć do zmieniania tekstur z lightmapem tylko do zmiany tekstur bez lightmapa jak np. światła na drzwiach itp. jak ktoś nie wie to nie robo ani lugor zrobił remaping tylko to fabrycznie już było od ravensoftu. Robo tylko zrobił własne entity które używa innego entity do reteksturowania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Wto 21:48, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 14:11, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź też czy obie tekstury mają taką samą rozdzielczość. Jezeli będzie inna, tesktura będzie poprostu czarna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|