Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Walka w lugorze

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zielony_pomidor
Nowy



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:44, 07 Paź 2008    Temat postu: Walka w lugorze

Witam
Mam nadzieję że pierwszy post umieściłem w dobrym dziale i że temat na który odpowiedzi nie znalazłem w wyszukiwarce nie był zbyt często poruszany.

Mam kilka pytań dt. konfiguracji serwera na lugorze.

Po pierwsze, czy istnieje możliwość sprawienia by przy duelu nie było widać graczy spoza niego? (tak jak jest np. w JA+).

Po drugie, czy da się uzyskać efekt obrony przed saber throw? Niestety w standardowych ustawieniach osoba z sabberthrow na poziomie 2 spokojnie przebije się przez gracza z saberdefend na poziomie 5 który kuca oczekując na nadlatujący miecz nie atakując. Być może autorzy lungora inaczej do tego podeszli (inaczej blokuje się throw), ale chciałbym wiedzieć czy w ogóle da się blokować rzuty mieczem (ewentualnie: od czego zależy skuteczność, jak to ustawić itp.)

Z góry dziękuję za odpowiedź dotyczącą walki (i jej konfiguracji) w lugorze, przepraszam jeśli pytania wydadzą się głupie.

Pozdrawiam

Zielony Pomidor (o! taki mam nick!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Wto 19:59, 07 Paź 2008    Temat postu:

1. Nie da się tak.
2. Zależy od wersji lugora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zielony_pomidor
Nowy



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:24, 07 Paź 2008    Temat postu:

KURA napisał:
1. Nie da się tak.
2. Zależy od wersji lugora.


2. W jakiej wersji jest to możliwe i jak można to osiągnąć?Wesoly



PS. Pytanie praktyczne: Czy jest możliwe połączenia JA+ z lugorem tak aby z lugora został tylko system creditsów oraz mocy/poziomów + system logowania. A cała reszta (ciosy, komendy adminów, wygląd dueli, miecze RGB itp.) z JA+?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zielony_pomidor dnia Wto 23:38, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 10:42, 08 Paź 2008    Temat postu:

1. Nie wiem... Może Special, by o tym wiedział...
2. Z tego co wiem to nie da się, chyba, że znasz się na tym i zrobisz własnego moda po połączeniu tych dwóch...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 18:06, 08 Paź 2008    Temat postu:

Lugor jest całością i go nie oddzielisz no chyba że będziesz miał kod źródłowy ale raczej to nie możliwe go zdobyć :S..

Co do tego pierwszego to nie wiem czy jest takie ustawienie ale sprawdze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin