Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Info Lugormod Strona Główna
->
Kursy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Ogłoszenia Forum
Regulamin
Lugormod Server
----------------
Serwery Lugormod
Clan Info
Gotowce
Pomoc
Nowości na Luxous Lugormod
Sprawy Luxous Lugormod
Przyszłość
Galaktyczny Senat
Nowy Serwer
Stare serwery
Archiwum
Lugormod
----------------
Nowości Lugormod
Pomoc
Player
Lugormod
Kursy
Inne Mody
----------------
Dyskusja Modów
JA+
Base
Forcemod
Movie Battles II
JKA Galaxies Mod
KOTF
Inne
----------------
Od Tematu
Linki
Pomoc
Spam
Luxous Lugormod [Archiwum]
----------------
Archiwum
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ufo
Wysłany: Sob 22:22, 24 Lip 2010
Temat postu: Crash area
Dawno tu nikt nie pisał, więc wrzucę jedną z moich ostatnich nowinek.
Otóż jest to trigger w którego wejście powoduje critical error u tego co w nie wszedł. Jeżeli w dodatku zrobimy to w więzieniu, spowoduje dodatkowo tmpbana (za opuszczenie gry w trakcie jaila)
Od siebie dodam że jest bardzo przydatne do działania ludziom na nerwy : - )
Tak więc załączam komendy:
Trigger:
Kod:
/place trigger_multiple 0 mins,-100 -100 0,maxs,100 100 100,spawnflags,129,target,crash,targetname,crash_trigger
Entity którego target spowoduje crash:
Kod:
/place target_score 0 targetname,crash,count,-1000000000000
Dwie uwagi odnośnie tego entity:
- jako count musi być umieszczona
ujemna
wartość która przekroczy zakres typów zmiennych, wystarczy że będzie to wartość
11 cyfrowa
- koniecznie trzeba wstawic /place target_score
0
a nie /place target_score
*
, zauważyłem że w w tym drugim przypadku po prostu nie działa (bug jakiś pewnie...)
Teraz przycisk który będzie włączał/wyłączał trigger.
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,193,target,crash_toggle
/place lmd_toggle * targetname,crash_toggle,target,crash_enable,target2,crash_disable,count,2
/place target_activate * targetname,crash_enable,target,crash_trigger
/place target_print * targetname,crash_enable,spawnflags,4,message,Crash ON
/place target_deactivate * targetname,crash_disable,target,crash_trigger
/place target_print * targetname,crash_disable,spawnflags,4,message,Crash OFF
Polecam jeszcze ustawić do przycisku jakieś property albo adminlevel żeby nie każdy mógł to używać : - o
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin