Infinite |
Wysłany: Pon 14:56, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
Sorry, że odkopuje temat ale mam następujący problem:
Kiedy używam komendy /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin wszystko jest ok kiedy wchodzę do questa za 1 razem, ale jak wchodzę poraz 2 entity samo się usuwa, w ogóle go nie ma i muszę stawiać go na nowo. Ma ktoś może jakiś pomysł co się może dziać? |
|
Perf |
Wysłany: Śro 23:04, 10 Cze 2009 Temat postu: Najprostszy sposób na zrobienie questa |
|
Quest można zrobić tylko w U#.
Na początku musisz znaleźć oczywiście jakieś miejsce. Zrób:
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,target,questin,message,Reborn Quest,count,50,targetname,questinbut |
Message możesz sobie zmienić, count też zarówno jak i model. Targetname dodaj jeśli chcesz zrobić deaktywator i aktywator.
Kolejna rzecz:
Kod: | /place target_teleporter 20 targetname,questin |
To teleport do środka, postaw tam też:
Kod: | /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin,count,-1 |
Możesz zmienić health. No i NPC_type, jak chcesz żeby to był inny NPC niż reborn.
Kod: | /place target_credits * targetname,questwin,count,50 |
Tu możesz zmienić count, co będzie nagrodą dla tego kto zabije reborna.
Kod: | /place target_teleporter 20 targetname,questwin |
To jest teleport do wyjścia z questa.
I koniec!
Najlepiej jeszcze zrobić deaktywatory, aby nikt nie przeszkodził w queście.
Kod: | /place target_deactivate * targetname,questin,target,questinbut |
To będzie deaktywować przycisk po wejściu.
Kod: | /place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnflags,1,target2,questinactivate |
To będzie tzw. detektor, czy gracz w queście nie zginął. Wtedy zaaktywuje przycisk i usunie NPC:
Kod: | /place target_kill * targetname,questinactivate |
To zabije NPC.
Kod: | /place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnlfags,9,target,questdelaykick |
To będzie sprawdzać czy gracz nie bawi się w blockera questa. Wywali go jeśli nie użyje broni przez jakiś czas:
Kod: | /place target_delay * target,questinactivate,targetname,questdelaykick,wait,30 |
To zabije gracza i NPC po 30 sekundach bez użycia broni.
Kod: | /place target_relay * targetname,questin,target,questdelaykick |
To podłączy target_delay do początku questa, kiedy gracz będzie wchodził. Zacznie się odliczanie, które będzie resetowane za każdym razem, gdy gracz użyje broni.
Kod: | /place target_activate * targetname,questinactivate,target,questinbut |
To zaaktywuje przycisk wejścia po zginięciu gracza w queście.
Kod: | /place target_activate * targetname,questwin,target,questinbut |
To zaaktywuje przycisk wejścia po wygranej gracza.
Te entity możesz postawić dla upewnienia się, czy inny gracz nie wejdzie do questa i zabije NPC "kradnąc" należną wygraną tego, który wszedł wcześniej, tym samym zmuszając pierwszego gracza do zabicia się, gdyż inaczej nie wyjdzie.
Jeśli jesteś początkującym w LMD, zalecam użycie tych samych targetów i targetname'ów.
Dzięki Thial za pomysł z detektorem blokowania. |
|