Autor Wiadomość
Infinite
PostWysłany: Pon 15:52, 10 Sie 2009    Temat postu:

Dzięki, pochwa dla ciebie Mruga
paweli1
PostWysłany: Pon 15:04, 10 Sie 2009    Temat postu:

Dodaj ,count,-1
Infinite
PostWysłany: Pon 14:56, 10 Sie 2009    Temat postu:

Sorry, że odkopuje temat ale mam następujący problem:

Kiedy używam komendy /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin wszystko jest ok kiedy wchodzę do questa za 1 razem, ale jak wchodzę poraz 2 entity samo się usuwa, w ogóle go nie ma i muszę stawiać go na nowo. Ma ktoś może jakiś pomysł co się może dziać?
paweli1
PostWysłany: Sob 10:55, 11 Lip 2009    Temat postu:

A czy napewno ustawiasz mins i maxs w multiplerze?
Kelox
PostWysłany: Pią 16:30, 10 Lip 2009    Temat postu:

Quest nie działa, sprawdziłem kilka razy, nawet dałem linka do doświadczonego kolegi z angli żeby przetestował, też pisze że nie działa, więc coś w tym jest.
Special
PostWysłany: Pon 16:39, 15 Cze 2009    Temat postu:

A może jest? sam sprawdze bo w tych entity guide nie zawsze wszystko jest.
Perf
PostWysłany: Pon 14:01, 15 Cze 2009    Temat postu:

Chodzi oto, że w T2 NPC_spawner chyba nie ma NPC_target5
Special
PostWysłany: Nie 23:06, 14 Cze 2009    Temat postu:

No widze bardzo fajna sprawa, dobrze opisany quest.

Tak w ogóle quest można przerobić na T2 zmieniając na początku spawnflags,8193 na 8192.
kamac
PostWysłany: Sob 18:58, 13 Cze 2009    Temat postu:

pochwałka ode mnie za dobry opis jasny i klarowny
Perf
PostWysłany: Pią 13:54, 12 Cze 2009    Temat postu:

Dodane.
+ pochwałka za pomysł ode mnie
Thial
PostWysłany: Czw 23:46, 11 Cze 2009    Temat postu:

Wypadało by też dodać czasomierz jezeli gracz będzie specjalnie blokował questa. Po ustalonym czasie zabija wszystko w pomieszczeniu i aktywuje guzik Wesoly.
Perf
PostWysłany: Śro 23:04, 10 Cze 2009    Temat postu: Najprostszy sposób na zrobienie questa

Quest można zrobić tylko w U#.

Na początku musisz znaleźć oczywiście jakieś miejsce. Zrób:
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,target,questin,message,Reborn Quest,count,50,targetname,questinbut

Message możesz sobie zmienić, count też zarówno jak i model. Targetname dodaj jeśli chcesz zrobić deaktywator i aktywator.
Kolejna rzecz:
Kod:
/place target_teleporter 20 targetname,questin

To teleport do środka, postaw tam też:
Kod:
/place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin,count,-1

Możesz zmienić health. No i NPC_type, jak chcesz żeby to był inny NPC niż reborn.
Kod:
/place target_credits * targetname,questwin,count,50

Tu możesz zmienić count, co będzie nagrodą dla tego kto zabije reborna.
Kod:
/place target_teleporter 20 targetname,questwin

To jest teleport do wyjścia z questa.

I koniec!

Najlepiej jeszcze zrobić deaktywatory, aby nikt nie przeszkodził w queście.
Kod:
/place target_deactivate * targetname,questin,target,questinbut

To będzie deaktywować przycisk po wejściu.
Kod:
/place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnflags,1,target2,questinactivate

To będzie tzw. detektor, czy gracz w queście nie zginął. Wtedy zaaktywuje przycisk i usunie NPC:
Kod:
/place target_kill * targetname,questinactivate

To zabije NPC.
Kod:
/place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnlfags,9,target,questdelaykick

To będzie sprawdzać czy gracz nie bawi się w blockera questa. Wywali go jeśli nie użyje broni przez jakiś czas:
Kod:
/place target_delay * target,questinactivate,targetname,questdelaykick,wait,30

To zabije gracza i NPC po 30 sekundach bez użycia broni.
Kod:
/place target_relay * targetname,questin,target,questdelaykick

To podłączy target_delay do początku questa, kiedy gracz będzie wchodził. Zacznie się odliczanie, które będzie resetowane za każdym razem, gdy gracz użyje broni.
Kod:
/place target_activate * targetname,questinactivate,target,questinbut

To zaaktywuje przycisk wejścia po zginięciu gracza w queście.
Kod:
/place target_activate * targetname,questwin,target,questinbut

To zaaktywuje przycisk wejścia po wygranej gracza.
Te entity możesz postawić dla upewnienia się, czy inny gracz nie wejdzie do questa i zabije NPC "kradnąc" należną wygraną tego, który wszedł wcześniej, tym samym zmuszając pierwszego gracza do zabicia się, gdyż inaczej nie wyjdzie.

Jeśli jesteś początkującym w LMD, zalecam użycie tych samych targetów i targetname'ów.

Dzięki Thial za pomysł z detektorem blokowania.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group