Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypty do T2: Trip - usuwanie niepotrzebnych Entity

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 11:43, 29 Sty 2009    Temat postu: Skrypty do T2: Trip - usuwanie niepotrzebnych Entity

Skrypty do T2
By mikaka
Usuwanie zbędnych entity na Trip:

Kod:

delent "*48";
delent "*49";
delent "*59";
delent "*58";
delent "*57";
delent "*56";
delent "*55";
delent "*54";
delent "*53";
delent "*52";
delent "*51";
delent "*50";
delent "*45";
delent "*38";
delent "*37";
delent "*36";
delent "*46";
delent "*47";
delent "*44";
delent "*43";
delent "*42";
delent "*41";
delent "*40";
delent "*39";
delent "*29";
delent "*30";
delent "*34";
delent "*35";
delent "*33";
delent "*32";
delent "*31";
delent "*77"; //trigger hurt, sp1
delent "*17"; //trigger hurt, sp2


Dwa ostatnie entity to te hurty w dziurach

Wystarczy to dodać do trigger_always by startowało na początku mapy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin