Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lugormod U
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 3:13, 07 Sie 2007    Temat postu: Lugormod U

Nowy lugormod, i nowe rzeczy, twórca lugormoda T2 (Tree2.0,Robo,Phred) nie skończył go tylko zaczął tworzyć nowego (niewiadomo dlaczego).

Lugormod U będzie posiadał:

Usuwanie/Modyfikowanie entity z Mapy (było to wielkim problemem)

Nowa profesja Tech

Nowe entity budowania

Nowe komendy admina

Nowe komendy i drobne zmiany dla gracza

I kto wie co jeszcze będzie Mruga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 21:05, 10 Wrz 2007    Temat postu:

PS. U# Experimental już jest, oczywiście marna beta, sami się przekonajcie.
lugor.mine.nu/ja klikasz na forums i na sam dół dział U# Downloads Mruga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 7:48, 13 Wrz 2007    Temat postu:

Mam nadzieje że końcowa wersja no przynajmniej U1 będzie dobra... głupi Tidal!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 23:49, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Heh racja..
Wielki błąd w U1 to że nie ma jedi scriptu :S


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sword
Gość






PostWysłany: Wto 13:07, 25 Wrz 2007    Temat postu:

jakto Nowa profesja Tech? nie czaje czemu nowa, wkoncu tech juz był w t2
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 23:45, 06 Paź 2007    Temat postu:

Nowa bo poprostu będzie całkiem inna i więcej tego wszystkiego, ale jakoś nie ma narazie w U techa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:56, 06 Paź 2007    Temat postu:

JAk narazie U jest żałosne jednym słowem i jest mało bugów które mógłbym użyć by atakować adminów, nie to co 2.X.X.X czy 1.8.3 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 14:39, 22 Lis 2007    Temat postu:

U# to gowno.

P.s. U# to wielkie gowno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawl
Cieniutki Player



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:35, 25 Lis 2007    Temat postu:

lol guys niemoge wziasc techa bo cos tam pisze ze nie jest aktywna ;\ jak uaktywic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:22, 12 Sty 2008    Temat postu:

w pliku z komendami masz profession 3 i ono jest ustawione na 1, zmień na 0
<te cyfry to lvle adma :F>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:49, 23 Sty 2008    Temat postu:

niewiem czy dobrze zrozumialem ale wychodzi na to ze wkoncu powstal lugor ktory bedzie/jest w stanie usunac np bomby z map??!! jesli sie myle to wyjasnijcie co dokladniej kryje sie pod pojeciem modyfikowania mapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 0:17, 02 Lut 2008    Temat postu:

na usuwanie bomb już wcześniej były skrypty, ale tak można usuwać drzwi, bomby, shieldy, armory etc. z mapy, a normalnie by po restarcie na mape wracały spowrotem te objekty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:02, 03 Lut 2008    Temat postu:

ta ale to był ostatni #u , robo powiedział że zaprzestaje wydawania moda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 1:06, 03 Lut 2008    Temat postu:

co za down, ja nie wiem dlaczego on przestał robić T2 i zaczął U# wtedy T2 było by (mam nadzieje) bardzo rozwinięte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:00, 03 Lut 2008    Temat postu:

No bo T2 było ciekawe, zaawansowane blablabla i wiele innych a przede wszystkim wyszło w takim momencie, że każdy potrafił je obsługiwać.... teraz mamy U# wiele bugów <komendy do budowania> i niestabilność... jednym słowem ŻAL

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin