 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 3:13, 07 Sie 2007 Temat postu: Lugormod U |
|
|
Nowy lugormod, i nowe rzeczy, twórca lugormoda T2 (Tree2.0,Robo,Phred) nie skończył go tylko zaczął tworzyć nowego (niewiadomo dlaczego).
Lugormod U będzie posiadał:
Usuwanie/Modyfikowanie entity z Mapy (było to wielkim problemem)
Nowa profesja Tech
Nowe entity budowania
Nowe komendy admina
Nowe komendy i drobne zmiany dla gracza
I kto wie co jeszcze będzie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 21:05, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
PS. U# Experimental już jest, oczywiście marna beta, sami się przekonajcie.
lugor.mine.nu/ja klikasz na forums i na sam dół dział U# Downloads .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 7:48, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje że końcowa wersja no przynajmniej U1 będzie dobra... głupi Tidal!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 23:49, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Heh racja..
Wielki błąd w U1 to że nie ma jedi scriptu :S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sword
Gość
|
Wysłany: Wto 13:07, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jakto Nowa profesja Tech? nie czaje czemu nowa, wkoncu tech juz był w t2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 23:45, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nowa bo poprostu będzie całkiem inna i więcej tego wszystkiego, ale jakoś nie ma narazie w U techa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:56, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
JAk narazie U jest żałosne jednym słowem i jest mało bugów które mógłbym użyć by atakować adminów, nie to co 2.X.X.X czy 1.8.3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 14:39, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
U# to gowno.
P.s. U# to wielkie gowno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lawl
Cieniutki Player
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:35, 25 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
lol guys niemoge wziasc techa bo cos tam pisze ze nie jest aktywna ;\ jak uaktywic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:22, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
w pliku z komendami masz profession 3 i ono jest ustawione na 1, zmień na 0
<te cyfry to lvle adma :F>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:49, 23 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
niewiem czy dobrze zrozumialem ale wychodzi na to ze wkoncu powstal lugor ktory bedzie/jest w stanie usunac np bomby z map??!! jesli sie myle to wyjasnijcie co dokladniej kryje sie pod pojeciem modyfikowania mapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 0:17, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
na usuwanie bomb już wcześniej były skrypty, ale tak można usuwać drzwi, bomby, shieldy, armory etc. z mapy, a normalnie by po restarcie na mape wracały spowrotem te objekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:02, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ta ale to był ostatni #u , robo powiedział że zaprzestaje wydawania moda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 1:06, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
co za down, ja nie wiem dlaczego on przestał robić T2 i zaczął U# wtedy T2 było by (mam nadzieje) bardzo rozwinięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:00, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No bo T2 było ciekawe, zaawansowane blablabla i wiele innych a przede wszystkim wyszło w takim momencie, że każdy potrafił je obsługiwać.... teraz mamy U# wiele bugów <komendy do budowania> i niestabilność... jednym słowem ŻAL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|