Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Catwalk
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:47, 16 Mar 2007    Temat postu: Catwalk

jak zrobic catwalka zeby skrecal a nie lecial w jedna strone ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:51, 19 Mar 2007    Temat postu:

pomozcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 21:59, 19 Mar 2007    Temat postu:

emm, nie rozumiem twojego pytania, powiedz catwa w jakim entity? misc_model_breakable? t2_rotating? czy co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:04, 19 Mar 2007    Temat postu:

zeby catwalk skrecal tak jak t2_door stajesz i leci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:46, 19 Mar 2007    Temat postu:

jemu chodzi cos w stylu poziomej windy. tak jak ( i znowu tidal ) na tidalu na mapie kor2 jak wychodzisz z komnaty spawn i po lewej stronie na rogu jest ruchomy catw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 20:39, 21 Mar 2007    Temat postu:

Nie jestem pewien bo nie pamiętam jak jest na tidalu. Chodzi o T2_Door drzwi czy T2_Rotating - obraca się ( może we wszystkie strony ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 14:21, 27 Mar 2007    Temat postu:

A może t2_train ? Robisz go chyba tak:
/place t2_train 0 target,<target>,target2,<target2> itd.

a potem tak:

/place path_corner 0 targetname,<target>

Path corner to jakby jak zrobisz 2 path cornery to połączy je jakby niewidzialna linia prosta i t2_train będzie po niej jechał w zależności od kolejności targetów w t2_train.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:24, 27 Mar 2007    Temat postu:

dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 19:38, 31 Mar 2007    Temat postu:

oczywiście w T2Train dorabiasz też inne info, czyli model, ; spawnflags i takie inne też Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:39, 01 Kwi 2007    Temat postu:

help me nie moge tego zrobic podajcie mi gotowa cmd na catwalk ze bym tylko (tak jak by stacje dawal tylko) ok ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 11:06, 12 Kwi 2007    Temat postu:

sorki zle podalem
/place t2_train 0 model,map_objects/factory/catw2_b,target,path1

/place path_corner 0 targetname,path1,target,path2

po prostu t2_train musi targetowac 1. path corner, potem path_corner targetuje nastepny path_corner, itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:38, 21 Kwi 2007    Temat postu:

~wszytsko dalem i co teraz mam zrobic zeby to latalo ????????????????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 21:49, 22 Kwi 2007    Temat postu:

jeśli użyłeś spawnflags,1, to użyj traina. Jeśli nie to coś źle zrobiłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Univ3r
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:13, 24 Kwi 2007    Temat postu:

jak spawnflags,1 ??gdzie go mam dacccccc ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 21:12, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Jak chcesz żeby t2_train był wyłączony na początku, dodaj do t2_train spawnflags,1.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin