 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:47, 16 Mar 2007 Temat postu: Catwalk |
|
|
jak zrobic catwalka zeby skrecal a nie lecial w jedna strone ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:51, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
pomozcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 21:59, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
emm, nie rozumiem twojego pytania, powiedz catwa w jakim entity? misc_model_breakable? t2_rotating? czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:04, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zeby catwalk skrecal tak jak t2_door stajesz i leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:46, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jemu chodzi cos w stylu poziomej windy. tak jak ( i znowu tidal ) na tidalu na mapie kor2 jak wychodzisz z komnaty spawn i po lewej stronie na rogu jest ruchomy catw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 20:39, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewien bo nie pamiętam jak jest na tidalu. Chodzi o T2_Door drzwi czy T2_Rotating - obraca się ( może we wszystkie strony ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 14:21, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A może t2_train ? Robisz go chyba tak:
/place t2_train 0 target,<target>,target2,<target2> itd.
a potem tak:
/place path_corner 0 targetname,<target>
Path corner to jakby jak zrobisz 2 path cornery to połączy je jakby niewidzialna linia prosta i t2_train będzie po niej jechał w zależności od kolejności targetów w t2_train.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:24, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Sob 19:38, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
oczywiście w T2Train dorabiasz też inne info, czyli model, ; spawnflags i takie inne też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:39, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
help me nie moge tego zrobic podajcie mi gotowa cmd na catwalk ze bym tylko (tak jak by stacje dawal tylko) ok ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 11:06, 12 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
sorki zle podalem
/place t2_train 0 model,map_objects/factory/catw2_b,target,path1
/place path_corner 0 targetname,path1,target,path2
po prostu t2_train musi targetowac 1. path corner, potem path_corner targetuje nastepny path_corner, itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:38, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
~wszytsko dalem i co teraz mam zrobic zeby to latalo ????????????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 21:49, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jeśli użyłeś spawnflags,1, to użyj traina. Jeśli nie to coś źle zrobiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:13, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak spawnflags,1 ??gdzie go mam dacccccc ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 21:12, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz żeby t2_train był wyłączony na początku, dodaj do t2_train spawnflags,1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|