Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak w PRAWDZIWEJ windzie (U#)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 21:44, 17 Maj 2008    Temat postu: Jak w PRAWDZIWEJ windzie (U#)

Otóż chciałbym zrobić efekt "prawdziwej" windy takiej jak np. w blokach lub szpitalu. Chodzi mi o to żeby po naciśnięciu guzika winda jechała np. 300 [j] w góre a potem stawała na 5 sekund, a potem jechała dalej i znów stawała i tak przypuśćmy 5 razy. Czy jest możliwe takie coś?? dla bajeru można by dodać jeszcze trigger multiple na każdym piętrze i target_print. Aha i czy można by zrobić to na terminal tzn. jak wpisze /interact 0 to pojedzie 300 jednostek, jak wpisze interact 1 to 600 itd. ?? Odpiszcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:32, 17 Maj 2008    Temat postu:

do tego pierwszego to lmd_train a reszta hm niemożliwe do wykonania a juś interact i dystans dla windy jeszcze bardziej niewykonalne ( dobra jak byłby jakiś sensowny język skryptowy to jest cień szansy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 20:41, 18 Maj 2008    Temat postu:

Ale nie ma żadnego skryptu cuz robo jest leń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:04, 18 Maj 2008    Temat postu:

jak narazie wydal wersje 1 cos tam 9.4 więc coraz bliżej w wersji 2 będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 20:11, 20 Maj 2008    Temat postu:

no dobra. ale czy jest mozliwosc zrobienia func_traina NIE UZYWAJAC brush modela?? bo na tej mapie ktora ja buduje nie ma ich za duzo...

odpiszcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 21:17, 20 Maj 2008    Temat postu:

nie
jest możliwość użycia modela w lmd_train


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin