 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:44, 17 Maj 2008 Temat postu: Jak w PRAWDZIWEJ windzie (U#) |
|
|
Otóż chciałbym zrobić efekt "prawdziwej" windy takiej jak np. w blokach lub szpitalu. Chodzi mi o to żeby po naciśnięciu guzika winda jechała np. 300 [j] w góre a potem stawała na 5 sekund, a potem jechała dalej i znów stawała i tak przypuśćmy 5 razy. Czy jest możliwe takie coś?? dla bajeru można by dodać jeszcze trigger multiple na każdym piętrze i target_print. Aha i czy można by zrobić to na terminal tzn. jak wpisze /interact 0 to pojedzie 300 jednostek, jak wpisze interact 1 to 600 itd. ?? Odpiszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:32, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
do tego pierwszego to lmd_train a reszta hm niemożliwe do wykonania a juś interact i dystans dla windy jeszcze bardziej niewykonalne ( dobra jak byłby jakiś sensowny język skryptowy to jest cień szansy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 20:41, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale nie ma żadnego skryptu cuz robo jest leń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:04, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jak narazie wydal wersje 1 cos tam 9.4 więc coraz bliżej w wersji 2 będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 20:11, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no dobra. ale czy jest mozliwosc zrobienia func_traina NIE UZYWAJAC brush modela?? bo na tej mapie ktora ja buduje nie ma ich za duzo...
odpiszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|