 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:52, 19 Mar 2007 Temat postu: Jump |
|
|
jak mozna zrobic takiego jumpa ze wchodzisz na mniego i wybija cie tak jak na tidalu t2_hevil lub desert
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:32, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
to kto pomoze mi plz jaka jest cmd na jumpa ze wchodzisz i cie wybija jest to na desercie i t2_hevil plz pomozcie !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 14:18, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Chyba trigger_push, robisz target_position gdzieś czy tam info_notnull:
/place trigger_push 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,target,<target>
/place info_notnull 0 targetname,<target>
/place target_position 0 targetname,<target>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 14:55, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Najpierw info_notnull później trigger_push, a target_position chyba nie jest do tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:14, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
a ten target_pos to niebdzie czasem gdzie ma cie wyslac?? :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 15:27, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
raczej nie chyba info_notnull to tam gdzie lądujesz. Ale zobacze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sword
Gość
|
Wysłany: Śro 17:13, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a nie łatwiej t2_wind?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:42, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no ale t2_wind nie wyzuci cie w konkretne miejsce, chyba ??!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sword
Gość
|
Wysłany: Pon 19:11, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no tak bo przy t2_wind trzeba pomyślec i sie nakierować a kiedy trzeba chwile pomyśleć to problem sie robi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 23:55, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Najpierw musisz postawić trigger_push:
/place trigger_push 0 maxs,50 50 50,mins,-50 -50 0,target,<bla>,spawnflags,niepamietamalenapisze
/place info_notnull 0 targetname<bla>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:54, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jak spec mowi ze tak trzeba zrobic to to napewnombedzie dzialac tylko teraz do wyboru jak bedzie dzialac albo rozpizy server albo bedzie wyzucacludzi ale dzialac bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 23:46, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
hmhm jak to źle zrobisz to nie będzie ci serwera rozpieprzać <lol>. Tak będzie gdy pobawisz się z funcami jak ich nie znasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 13:50, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | Najpierw musisz postawić trigger_push: |
To nie będzie działać - najpierw info_notnull.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|