Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z komendami.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:08, 12 Mar 2009    Temat postu: Problem z komendami.

Witam!
Otóż starałem się połączyć kotf z lugorem u# 2.0.5 jak radził Kura.
.dll do gamedata, .cfg do multiplayer - serwer działa, annoucement help etc komendy działają.
Natomiast gdy próbuję wpisać \regnick czy \rcon makeadmin czy \grantadmin czy \rcon authother czy tym podobne pokazuje się informacja o nie znalezionej komendzie.

Pomocy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 18:38, 12 Mar 2009    Temat postu:

Nie ma żadnej komendy o której napisałeś:
/regnick - /register
/rcon makeadmin - /rcon grantadmin


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 20:39, 12 Mar 2009    Temat postu:

Wesoly akurat nie trafiłeś na odpowiednie komendy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:01, 12 Mar 2009    Temat postu:

to ten manual w .pdf jest nie aktualny Oo

Czy moglibyście mi napisać najważniejsze komendy, które się zmieniły?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Exile dnia Czw 21:14, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 23:41, 14 Mar 2009    Temat postu:

te akurat sa zalezne od lugora t2 badz u#, nic szczegolnego.. ale irytuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:46, 14 Mar 2009    Temat postu:

No mam u# ...


Innos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:43, 15 Mar 2009    Temat postu:

/rcon grandadmin /register /login /rcon removeadmin /rcon entitylist te ci sie moga najbardziej przydac... jak cos to pytaj o wiecej.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:56, 15 Mar 2009    Temat postu:

Jak zapisać to, co się zrobiło na mapie? (Np więzienie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 14:19, 15 Mar 2009    Temat postu:

\rcon saveit <nazwa>
\rcon saveit default żeby wczytało sie zawsze po starcie mapy
\rcon loadit <nazwa> żeby wczytac kakretny zapis
\mapents saveit
\mapents loadit

te dwa ostatnie to jak w wyższych przykladach tylko ze bez rcona ale osobiscie wole te z rconem


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 21:56, 15 Mar 2009    Temat postu:

w ostatnich dwóch podanych przez grivesa:
nie saveit tylko save
nie loadit tylko load


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Nie 21:56, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:53, 17 Mar 2009    Temat postu:

Jaka jest komenda do wyświetlenia wszystkich animacji na mapie? Zespawnowałem o jedną za dużo i chciałbym ją usunąć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:02, 18 Mar 2009    Temat postu:

kolo tego piszesz /nearby 100 <---(podstawowa jednostka odleglosci...) i ci sie entity wyswietla i mozesz usunac to

albo.... /rcon entitylist i ci sie wyswietla wszystkie enty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:43, 18 Mar 2009    Temat postu:

robiłem entitylist i wsio się wyświetliło.. co nie jest animacją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:38, 19 Mar 2009    Temat postu:

Ale chodzi ci o animacje typu fx_runner ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 15:46, 19 Mar 2009    Temat postu:

No to są jedyne animacje (a raczej efekty) do spawnowania, więc raczej tak.

Weź blisko postawionego obiektu stań i wpisz /nearby 100 jak nie będzie efektu (fx_runner) to /nearby 200 i dalej. I usuń przez /delent <entity>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin