 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:08, 12 Mar 2009 Temat postu: Problem z komendami. |
|
|
Witam!
Otóż starałem się połączyć kotf z lugorem u# 2.0.5 jak radził Kura.
.dll do gamedata, .cfg do multiplayer - serwer działa, annoucement help etc komendy działają.
Natomiast gdy próbuję wpisać \regnick czy \rcon makeadmin czy \grantadmin czy \rcon authother czy tym podobne pokazuje się informacja o nie znalezionej komendzie.
Pomocy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 18:38, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma żadnej komendy o której napisałeś:
/regnick - /register
/rcon makeadmin - /rcon grantadmin
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 20:39, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
akurat nie trafiłeś na odpowiednie komendy
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:01, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to ten manual w .pdf jest nie aktualny Oo
Czy moglibyście mi napisać najważniejsze komendy, które się zmieniły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Exile dnia Czw 21:14, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 23:41, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
te akurat sa zalezne od lugora t2 badz u#, nic szczegolnego.. ale irytuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:46, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No mam u# ...
Innos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:43, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
/rcon grandadmin /register /login /rcon removeadmin /rcon entitylist te ci sie moga najbardziej przydac... jak cos to pytaj o wiecej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:56, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zapisać to, co się zrobiło na mapie? (Np więzienie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 14:19, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
\rcon saveit <nazwa>
\rcon saveit default żeby wczytało sie zawsze po starcie mapy
\rcon loadit <nazwa> żeby wczytac kakretny zapis
\mapents saveit
\mapents loadit
te dwa ostatnie to jak w wyższych przykladach tylko ze bez rcona ale osobiscie wole te z rconem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 21:56, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w ostatnich dwóch podanych przez grivesa:
nie saveit tylko save
nie loadit tylko load
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Nie 21:56, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:53, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jaka jest komenda do wyświetlenia wszystkich animacji na mapie? Zespawnowałem o jedną za dużo i chciałbym ją usunąć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:02, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kolo tego piszesz /nearby 100 <---(podstawowa jednostka odleglosci...) i ci sie entity wyswietla i mozesz usunac to
albo.... /rcon entitylist i ci sie wyswietla wszystkie enty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:43, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
robiłem entitylist i wsio się wyświetliło.. co nie jest animacją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:38, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ale chodzi ci o animacje typu fx_runner ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 15:46, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to są jedyne animacje (a raczej efekty) do spawnowania, więc raczej tak.
Weź blisko postawionego obiektu stań i wpisz /nearby 100 jak nie będzie efektu (fx_runner) to /nearby 200 i dalej. I usuń przez /delent <entity>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|