Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Quest pomocy !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:03, 06 Lis 2008    Temat postu: Quest pomocy !

Witajcie ostatnio zrobiłem sobie takowy quest :

Kod:
------------wejście----------------------
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,message,^1HARD PARTY QUEST !,count,100,target,rozp1,targetname,guzik12,angle,180


/place target_teleporter 20 targetname,rozp1,angle,180
/place target_activate 0 targetname,rozp1,target,guzik22,
-----------------------------------------

-----------drugi przycisk----------------

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,rozpspawn12,spawnflags,765,targetname,guzik22,angle,180

/place target_deactivate 0 targetname,rozpspawn12,target,guzik22,
/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc1,target,kolejnyspawn1,count,3,

/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,

/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc2,target,kolejnyspawn2,count,4,

/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,


/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,rebornmaster,showhealth,1,health,600,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,rebornmaster,showhealth,1,health,600,count,-1,

/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc3,target,koniecspawnu1,count,4,
------------------------------------------

-----------------trzeci przycisk----------
/place target_activate 0 targetname,koniecspawnu1,target,koniecspawnu12,
/place trigger_multiple 0 targetname,koniecspawnu12,target,nagroda1,maxs,700 700 100,mins,0 0 0,spawnflags,384,
/place target_print 0 message,^3WELL DONE YOU WIN !,wait,100,targetname,nagroda1,
/place target_deactivate 0 targetname,nagroda1,target,koniecspawnu12,
/place target_teleporter 20 targetname,nagroda1,
/place target_activate 0 target,nagroda1,targetname,rozpspawn12,
/place target_credits 0 targetname,nagroda1,count,1000,

Ale mam w nim jeden problem a mianowicie wszystko działa ok do czasu gdy tego questa nie zaczną wykonywać "spryciarze" otóż po wejściu można użyć przełącznika który spawni npc oczywiście gdy będą one spawnięte przełącznik dezaktywuje się I TERAZ jakaś druga osoba wchodzi w questa aktywuje przycisk spawni kolejną porcję npc i robi tak aż do krasza serwa czy można temu jakoś zaradzić Może dodać do npc_spawner wait,9999999 ? POMOCY !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:54, 06 Lis 2008    Temat postu:

Uhm... niepotrzebnie zrobiles takie cos ze jak sie teleportujesz to ci npc od razu spawnuje.

Znam lepszy sposob te pierwsze guziki aktywatory itp usun zostawiajac tylko npc

potem te pierwsze npc wpkauj do target_relay a targetname z relaya wklep do trigger_once ktory postaw na spawnie a potem drugie nie uzywaj tez guzika tylko z tym counterem kiedy sie juz zabije te 3 czy tam 4 npc zrob target_delay * targetname,<target>,target,<kolejny>,wait,<czas>.

I tak do konca a i .... jesli chodzi o te pierwsze npc to ich relay co byl w trigger once na spawnie to do niego podlacz target_delay * targetname,<target>,target,<relay>,wait,<czas do nastepnego spawnowania tych npc.


I tak w kolko bedzie sie dzialo Wesoly

Jesli cos nie tak to pisz albo ci moge nawet pomoc na serverze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:40, 06 Lis 2008    Temat postu:

paweli1 napisał:
Uhm... niepotrzebnie zrobiles takie cos ze jak sie teleportujesz to ci npc od razu spawnuje.

Znam lepszy sposob te pierwsze guziki aktywatory itp usun zostawiajac tylko npc

potem te pierwsze npc wpkauj do target_relay a targetname z relaya wklep do trigger_once ktory postaw na spawnie a potem drugie nie uzywaj tez guzika tylko z tym counterem kiedy sie juz zabije te 3 czy tam 4 npc zrob target_delay * targetname,<target>,target,<kolejny>,wait,<czas>.

I tak do konca a i .... jesli chodzi o te pierwsze npc to ich relay co byl w trigger once na spawnie to do niego podlacz target_delay * targetname,<target>,target,<relay>,wait,<czas do nastepnego spawnowania tych npc.


I tak w kolko bedzie sie dzialo Wesoly

Jesli cos nie tak to pisz albo ci moge nawet pomoc na serverze


hmm wszystko ok tylko mam problem z triggerem ktoyu daje kaske a mianowicie nie znam zakresu maxs i mins triggera xD jest jakaś komenda na sprawdzenie obszaru maxs i mins Jezyk ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 22:07, 06 Lis 2008    Temat postu:

maxs i mins trzeba niestety stawiać na wyczucie Wesoly nie ma żadnej komendy sprawdzającej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:47, 07 Lis 2008    Temat postu:

Owszem jest!

/where

stan w jednym rogu pokoju i wpisz where a potem w przeciwnim i z nowu wpisz roznica miedzy pierwszymi liczbami to bedzie wlasnie maxs i mins i tak oblicz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 4:19, 11 Lis 2008    Temat postu:

jest coś takiego w utils co odmierza między jednym where a drugim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin