 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:03, 06 Lis 2008 Temat postu: Quest pomocy ! |
|
|
Witajcie ostatnio zrobiłem sobie takowy quest :
Kod: | ------------wejście----------------------
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,message,^1HARD PARTY QUEST !,count,100,target,rozp1,targetname,guzik12,angle,180
/place target_teleporter 20 targetname,rozp1,angle,180
/place target_activate 0 targetname,rozp1,target,guzik22,
-----------------------------------------
-----------drugi przycisk----------------
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,rozpspawn12,spawnflags,765,targetname,guzik22,angle,180
/place target_deactivate 0 targetname,rozpspawn12,target,guzik22,
/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc1,target,kolejnyspawn1,count,3,
/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,rozpspawn12,NPC_target,npc1,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc2,target,kolejnyspawn2,count,4,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn1,NPC_target,npc2,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,sentry,showhealth,1,health,300,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,reborn,showhealth,1,health,500,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,rebornmaster,showhealth,1,health,600,count,-1,
/place NPC_spawner 20 targetname,kolejnyspawn2,NPC_target,npc3,NPC_type,rebornmaster,showhealth,1,health,600,count,-1,
/place target_counter 0 bouncecount,-1,targetname,npc3,target,koniecspawnu1,count,4,
------------------------------------------
-----------------trzeci przycisk----------
/place target_activate 0 targetname,koniecspawnu1,target,koniecspawnu12,
/place trigger_multiple 0 targetname,koniecspawnu12,target,nagroda1,maxs,700 700 100,mins,0 0 0,spawnflags,384,
/place target_print 0 message,^3WELL DONE YOU WIN !,wait,100,targetname,nagroda1,
/place target_deactivate 0 targetname,nagroda1,target,koniecspawnu12,
/place target_teleporter 20 targetname,nagroda1,
/place target_activate 0 target,nagroda1,targetname,rozpspawn12,
/place target_credits 0 targetname,nagroda1,count,1000, |
Ale mam w nim jeden problem a mianowicie wszystko działa ok do czasu gdy tego questa nie zaczną wykonywać "spryciarze" otóż po wejściu można użyć przełącznika który spawni npc oczywiście gdy będą one spawnięte przełącznik dezaktywuje się I TERAZ jakaś druga osoba wchodzi w questa aktywuje przycisk spawni kolejną porcję npc i robi tak aż do krasza serwa czy można temu jakoś zaradzić Może dodać do npc_spawner wait,9999999 ? POMOCY !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:54, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Uhm... niepotrzebnie zrobiles takie cos ze jak sie teleportujesz to ci npc od razu spawnuje.
Znam lepszy sposob te pierwsze guziki aktywatory itp usun zostawiajac tylko npc
potem te pierwsze npc wpkauj do target_relay a targetname z relaya wklep do trigger_once ktory postaw na spawnie a potem drugie nie uzywaj tez guzika tylko z tym counterem kiedy sie juz zabije te 3 czy tam 4 npc zrob target_delay * targetname,<target>,target,<kolejny>,wait,<czas>.
I tak do konca a i .... jesli chodzi o te pierwsze npc to ich relay co byl w trigger once na spawnie to do niego podlacz target_delay * targetname,<target>,target,<relay>,wait,<czas do nastepnego spawnowania tych npc.
I tak w kolko bedzie sie dzialo
Jesli cos nie tak to pisz albo ci moge nawet pomoc na serverze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:40, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
paweli1 napisał: | Uhm... niepotrzebnie zrobiles takie cos ze jak sie teleportujesz to ci npc od razu spawnuje.
Znam lepszy sposob te pierwsze guziki aktywatory itp usun zostawiajac tylko npc
potem te pierwsze npc wpkauj do target_relay a targetname z relaya wklep do trigger_once ktory postaw na spawnie a potem drugie nie uzywaj tez guzika tylko z tym counterem kiedy sie juz zabije te 3 czy tam 4 npc zrob target_delay * targetname,<target>,target,<kolejny>,wait,<czas>.
I tak do konca a i .... jesli chodzi o te pierwsze npc to ich relay co byl w trigger once na spawnie to do niego podlacz target_delay * targetname,<target>,target,<relay>,wait,<czas do nastepnego spawnowania tych npc.
I tak w kolko bedzie sie dzialo
Jesli cos nie tak to pisz albo ci moge nawet pomoc na serverze |
hmm wszystko ok tylko mam problem z triggerem ktoyu daje kaske a mianowicie nie znam zakresu maxs i mins triggera xD jest jakaś komenda na sprawdzenie obszaru maxs i mins ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alerd
Global Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 22:07, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
maxs i mins trzeba niestety stawiać na wyczucie nie ma żadnej komendy sprawdzającej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:47, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Owszem jest!
/where
stan w jednym rogu pokoju i wpisz where a potem w przeciwnim i z nowu wpisz roznica miedzy pierwszymi liczbami to bedzie wlasnie maxs i mins i tak oblicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 4:19, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jest coś takiego w utils co odmierza między jednym where a drugim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|