Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

U#Textury
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Czw 19:11, 06 Mar 2008    Temat postu: U#Textury

wytlumaczcie mi jak sie robi textury na catw 2b naprzyklad podaj cie przyklady i na wersje u#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 20:40, 06 Mar 2008    Temat postu:

Do wszystkich wersji textury sa takie same. A pozatym chyba był już taki temat. Wejdź w assets1.pk3 winrarem a potem \models\map_objects\factory\ i tu otwórz bezpośrednie z winrara plik catw2_b.md3. Wyświetli ci cie pełno "Krzaczków" ale...
Cytat:

IDP3 models/map_objects/factory/catw2_b.md3   l ¤ ¤ x
€Â €Â đB €B A žą&micro;B(from ASE) IDP3object   ` ? ° l ¤ ¤ ¤ textures/factory/basic2_tiled_b.jpg      1 2 0 0 2 3 0 3 4 4 3 5 4 5 6 6 5 7 6 7 8 8 7 9 8 9 : : 9 ; : ; < < ; = < = > > = ? > ? 2       


To jest początek tego co ujrzysz. Tam gdzie models itd to ścieżka do modelu, natomiast tam gdzie textures/factory/basic2_tiled_b.jpg to jest obramówka catwalka. Na samym dole jest:

ň aUŤ ň Jtó ň &*IDP3box01     ° l ŕ  0 textures/factory/cat_floor_b.tga           o:;ß?o: ? ?;ß?o:;ß?;ß?BäńZ ĚńäńZ  ü˙Z ĚńZ BZ

textures/factory/cat_floor_b.tga

czyli wnętrze catwalka Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 20:42, 06 Mar 2008    Temat postu:

pootwieraj różne modele. niekiedy textura nie będzie w textures/itd tylko w models/map_objects więc czytaj uważnie. nie jest to łatwe ale tym sposobem znajdziesz textury WSZYSTKICH model więc jest warto Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:48, 07 Mar 2008    Temat postu:

ale tak jak sie zmieni to tylko u mnie textury sa! a ja chce zeby na sservie u kazdego byly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
methos23
Przeciętniak



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:40, 07 Mar 2008    Temat postu:

Może ktos pożadnie to opisze, a nie każdy robi po 100 tematów pytajac jak sie robi textury :|

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:59, 08 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
ale tak jak sie zmieni to tylko u mnie textury sa! a ja chce zeby na sservie u kazdego byly


lol... ale kazdy sobie wybiera wlasna texture jaka chce, nie mozesz zrobic tak ze jak sobie zmienisz to u kazdego masz taki sam wyglad ehhhh.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 13:57, 09 Mar 2008    Temat postu:

Jak nie jak tak, można tak zrobić używając komendy lmd_shaderremap albo lmd_remap, no poprostu remapshaderem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Nie 13:57, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 17:03, 10 Mar 2008    Temat postu:

Spec, mu nie o to chodzi. On chce żeby jak zmieni sobie teksturę catwa, to widzi ją na wszystkich serwerach, niezależnie jaką teksturę serwer ma ustawioną.
Niestety, tak się nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 19:26, 10 Mar 2008    Temat postu:

Owszem Franio da sie. Wesoly Wesoly Wesoly Poustawiać na każdym serwie taką samą Wesoly Wesoly Wesoly Ale tak serio to jest niewykonalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:26, 11 Mar 2008    Temat postu:

da sie: /place lmd_remap * old,textures/factory/catw_floor_b,new,[nowa textura]

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:29, 11 Mar 2008    Temat postu:

ale mi chodzi o cos takiego: pamietacie jak sie gra wlacza to jest taka reklama co takie kruki lataja i sie ustawiaja w logo jakiejs firmy? To ja bylem na servie gdzie byl taki ektan z takim filmikiem! I uwazam ze to za pomoca tej komendy to sie zmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:19, 11 Mar 2008    Temat postu:

eh.... ale to jest textua u sobie ktos taka zrobil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 15:06, 12 Mar 2008    Temat postu:

jak nazywa sie textura nieba na t2_trip na wersji #U

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:51, 12 Mar 2008    Temat postu:

zobacz w assestach

btw: textury sa zawsze takie same na kazdej wersji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 16:54, 12 Mar 2008    Temat postu:

to nie pisze w assestah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin